ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГГЧНА
ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНЯ, СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ '
Прізвище_____________________________ Ім'я_________________________
Курс_______ група________
1.
Склад
сім'ї_____________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.
Характер поведінки
учня_________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.
Найбільш типові
прояви недисциплінованості________________________________
________________________________________________________________________
4.
Які міри впливу і
ким застосовувалися до учня________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.
Успішність_______________________________________________________________
6.
Ставлення до
навчання___________________________________________________
7.
Ставлення до
трудової діяльності__________________________________________
8.
Які громадські
доручення виконує__________________________________________
9.
Взаємовідносини з
товаришем_____________________________________________
_________________________________________________________________________
10.Відношення групи до
учнів_______________________________________________
11,Чим особисто
цікавиться_________________________________________________
12.Які гуртки
відвідує_______________________________________________________
13.Що читає________________________________________________________________
14.Позитивні риси
характеру________________________________________________
_________________________________________________________________________
15.Негативні риси
характеру________________________________________________
_________________________________________________________________________
16. Чим займається у вільний
час_____________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
17.Що може допомогти у виправленні
учня_____________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГГЧНА
ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНЯ, СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ '
Прізвище_____________________________ Ім'я_________________________
Курс_______ група________
1.
Склад
сім'ї_____________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.
Характер поведінки
учня_________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.
Найбільш типові
прояви недисциплінованості________________________________
________________________________________________________________________
4.
Які міри впливу і
ким застосовувалися до учня________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.
Успішність_______________________________________________________________
6.
Ставлення до
навчання___________________________________________________
7.
Ставлення до
трудової діяльності__________________________________________
8.
Які громадські
доручення виконує__________________________________________
9.
Взаємовідносини з
товаришем_____________________________________________
_________________________________________________________________________
10.Відношення групи до
учнів_______________________________________________
11,Чим особисто
цікавиться_________________________________________________
12.Які гуртки
відвідує_______________________________________________________
13.Що читає________________________________________________________________
14.Позитивні риси
характеру________________________________________________
_________________________________________________________________________
15.Негативні риси
характеру________________________________________________
_________________________________________________________________________
16. Чим займається у вільний
час_____________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
17.Що може допомогти у виправленні
учня_____________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар