неділя, 26 жовтня 2014 р.


ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГГЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНЯ, СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ    '
Прізвище_____________________________ Ім'я_________________________
Курс_______ група________
1.        Склад сім'ї_____________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.        Характер поведінки учня_________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.        Найбільш типові прояви недисциплінованості________________________________
________________________________________________________________________
4.        Які міри впливу і ким застосовувалися до учня________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.        Успішність_______________________________________________________________
6.        Ставлення до навчання___________________________________________________
7.        Ставлення до трудової діяльності__________________________________________
8.        Які громадські доручення виконує__________________________________________
9.        Взаємовідносини з товаришем_____________________________________________
_________________________________________________________________________
10.Відношення групи до учнів_______________________________________________
11,Чим особисто цікавиться_________________________________________________
12.Які гуртки відвідує_______________________________________________________
13.Що читає________________________________________________________________
14.Позитивні риси характеру________________________________________________
_________________________________________________________________________
15.Негативні риси характеру________________________________________________
_________________________________________________________________________
16. Чим займається у вільний час_____________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
17.Що може допомогти у виправленні учня_____________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГГЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНЯ, СХИЛЬНОГО ДО ПРАВОПОРУШЕНЬ    '
Прізвище_____________________________ Ім'я_________________________
Курс_______ група________
1.        Склад сім'ї_____________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.        Характер поведінки учня_________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.        Найбільш типові прояви недисциплінованості________________________________
________________________________________________________________________
4.        Які міри впливу і ким застосовувалися до учня________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.        Успішність_______________________________________________________________
6.        Ставлення до навчання___________________________________________________
7.        Ставлення до трудової діяльності__________________________________________
8.        Які громадські доручення виконує__________________________________________
9.        Взаємовідносини з товаришем_____________________________________________
_________________________________________________________________________
10.Відношення групи до учнів_______________________________________________
11,Чим особисто цікавиться_________________________________________________
12.Які гуртки відвідує_______________________________________________________
13.Що читає________________________________________________________________
14.Позитивні риси характеру________________________________________________
_________________________________________________________________________
15.Негативні риси характеру________________________________________________
_________________________________________________________________________
16. Чим займається у вільний час_____________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
17.Що може допомогти у виправленні учня_____________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар