неділя, 26 жовтня 2014 р.


 Колківське ВПУ

ІНДИВІДУАЛЬНА КАРТКА

СОЦІАЛЬНО–ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ

УЧ.   ______  ГРУПИ

_________________________________________________
(Прізвище, ім'я та по батькові)

Дата народження   _____________________________
Домашня адреса_______________________________
Телефон  (дом., моб. )__________________________
Розпочато______________________________________________
Закінчено ______________________________________________
(вказати, з яких причин)
Від кого, коли і з якого приводу надійшов  запит на соціальний  супровід дитини ( № протоколу, дата  педради,  рішенням якої учня поставлено на облік) _____________________________________________________________________________________
Прізвище, ім'я та по батькові батьків (опікунів)_________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Місце роботи батьків (опікунів), контактний телефон (якщо не працюють, вказати причину: інвалід/ пенсіонер/ домогосподарка / безробітний. Якщо обоє батьків працюють за кордоном, вказати, хто займається доглядом та вихованням дитини на цей момент: бабуся (дідусь) / тітка (дядько) / знайомі тощо).___________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Категорія сім'ї (  повна/неповна; з матір'ю, з батьком, рідні батьки /опікуни; сприяє гармонійному психічному і фізичному розвитку/ неблагополучна; дитина сирота/напівсирота) _____________________________________________________________________________________
Кількість дітей у сім'ї (1/2/3/4 і більше) ________________________________________________
Соціально-побутові умови (акти обстеження житлово побутових умов  додаються) _____________________________________________________________________________________
Соціальні пільги, якими користується дитина __________________________________________
Код життєвої ситуації (01-13)________________________________________________________
Відвідування гуртків, спортивних секцій : „_____________”  у  _________н.р.
„___________”   у     ________ н.р.,     „_____________”   у  _________н.р
Дані про особливості перебігу психофізіологічного розвитку дитини (особливості історії розвитку дитини (наявність психічних травм, важливих змін у житті дитини, важких захворювань) ____________________________________________________________________________________
Стан здоров'я (здорова; стоїть на «Д» обліку; дитина з особливими потребами (вказати ваду розвитку).
_____________________________________________________________________________________
Взаємини дитини в сім'ї :(з ким із членів сім'ї більше спілкується, до кого більше звертається по допомогу чи пораду; із ким найчастіше виникають конфлікти)_____________________________
Характер взаємин батьків з дитиною, підлітком:( сімейний диктат (систематичне придушення ініціативи і почуття власної гідності дитини); надмірна опіка (задоволення всіх потреб дитини, огородження від труднощів, турбот, зусиль); потурання (визнання повної автономності дитини; усунення батьків від активної участі у вихованні); співробітництво (стосунки взаємної поваги, спільне переживання радощів, біди,  тощо) 
Методи заохочення та покарання в сім'ї_____________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Що викликає стурбованість батьків у поведінці та навчанні дитини_____________________
_____________________________________________________________________________________
Психологічні показники (витяг з індивідуальної картки психологічного супроводу) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Характер стосунків дитини з однолітками_____________________________________
_____________________________________________________________________________________
Соціометричний статус учня в колективі:________________________________
_____________________________________________________________________________________
Типові конфлікти та шляхи їх вирішення ________________________________
_____________________________________________________________________________________
Педагогічні показники (темп навчання, труднощі в  навчанні,  навчальні інтереси, які  переважають, зауваження щодо поведінки дитини)_________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Соціальні шкідливості  (рання алкоголізація; нікотинова залежність; вживання токсичних і психотроп¬них речовин; потяг до азартних ігор; потяг до асоціальних ігор; ранній сексуальний потяг; негативізм в оцінці явищ дійсності)_______________________________
____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Відхилення в соціальній поведінці (грубість; бійки; прогули; недисциплінованість; побиття слабких; вимагання;жорстоке ставлення до тварин; крадіжки;  порушення суспільного порядку (облік в інспекції у справах неповнолітніх); немотивовані вчинки; втечі з дому, інтернату)
_________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
Рівень соціальної адаптації
а)Високий (1.Усвідомлене прийняття і виконання норм колективного життя. 2.Баланс індивідуального і соціального. 3.Гармонія взаємин з дорослими та однолітками. 4.Адекватне ставлення до педагогічних впливів. 5.Самоконтроль поведінки. 6.Активна участь у житті дитячого колективу.7.Задоволення своїм статусом і взаєминами)._________________________
б)Середній (1.Конформізм по відношенню до норм колективного життя. 2.Переважає або індивідуальне, або соціальне. 3.Нестійкі взаємини з оточуючими. 4.Суперечливе ставлення до педагогічних впливів. 5.Зовнішній локус контролю. 6.Періодична участь у житті дитячого колективу. 7.Неповне задоволення своїм статусом і взаєми-нами)._________________
в)Низький (1.Неприйняття і невиконання норм колективного життя. 2.Дисбаланс індиві¬дуального і соціального. 3.Конфліктні взаємини з оточуючими. 4.Неадекватне ставлення до педагогічних впливів. 5.Некерована поведінка. 6.Пасивна участь у житті дитячого колективу.  7.Незадоволення своїм статусом і взаєминами_______________________________

Немає коментарів:

Дописати коментар