Колківське
ВПУ
ІНДИВІДУАЛЬНА КАРТКА
СОЦІАЛЬНО–ПЕДАГОГІЧНОГО
СУПРОВОДУ
УЧ. ______
ГРУПИ
_________________________________________________
(Прізвище, ім'я та по батькові)
Дата народження
_____________________________
Домашня адреса_______________________________
Телефон
(дом., моб. )__________________________
Розпочато______________________________________________
Закінчено
______________________________________________
(вказати, з яких причин)
Від кого, коли і
з якого приводу надійшов запит на соціальний супровід дитини ( № протоколу, дата педради,
рішенням якої учня поставлено на облік)
_____________________________________________________________________________________
Прізвище, ім'я та
по батькові батьків (опікунів)_________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Місце роботи
батьків (опікунів), контактний телефон (якщо не працюють, вказати причину:
інвалід/ пенсіонер/ домогосподарка / безробітний. Якщо обоє батьків працюють за
кордоном, вказати, хто займається доглядом та вихованням дитини на цей момент:
бабуся (дідусь) / тітка (дядько) / знайомі тощо).___________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Категорія сім'ї
( повна/неповна; з матір'ю, з батьком,
рідні батьки /опікуни; сприяє гармонійному психічному і фізичному розвитку/
неблагополучна; дитина сирота/напівсирота)
_____________________________________________________________________________________
Кількість дітей у
сім'ї (1/2/3/4 і більше) ________________________________________________
Соціально-побутові
умови (акти обстеження житлово побутових умов
додаються) _____________________________________________________________________________________
Соціальні пільги,
якими користується дитина __________________________________________
Код життєвої
ситуації (01-13)________________________________________________________
Відвідування
гуртків, спортивних секцій :
„_____________” у _________н.р.
„___________”
у ________ н.р., „_____________” у _________н.р
Дані про
особливості перебігу психофізіологічного розвитку дитини (особливості історії
розвитку дитини (наявність психічних травм, важливих змін у житті дитини,
важких захворювань)
____________________________________________________________________________________
Стан здоров'я
(здорова; стоїть на «Д» обліку; дитина з особливими потребами (вказати ваду
розвитку).
_____________________________________________________________________________________
Взаємини дитини в
сім'ї :(з ким із членів сім'ї більше спілкується, до кого більше звертається по
допомогу чи пораду; із ким найчастіше виникають конфлікти)_____________________________
Характер взаємин
батьків з дитиною, підлітком:( сімейний диктат (систематичне придушення
ініціативи і почуття власної гідності дитини); надмірна опіка (задоволення всіх
потреб дитини, огородження від труднощів, турбот, зусиль); потурання (визнання
повної автономності дитини; усунення батьків від активної участі у вихованні);
співробітництво (стосунки взаємної поваги, спільне переживання радощів, біди, тощо)
Методи заохочення
та покарання в сім'ї_____________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Що викликає
стурбованість батьків у поведінці та навчанні дитини_____________________
_____________________________________________________________________________________
Психологічні
показники (витяг з індивідуальної картки психологічного супроводу) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Характер
стосунків дитини з однолітками_____________________________________
_____________________________________________________________________________________
Соціометричний
статус учня в колективі:________________________________
_____________________________________________________________________________________
Типові конфлікти
та шляхи їх вирішення ________________________________
_____________________________________________________________________________________
Педагогічні
показники (темп навчання, труднощі в
навчанні, навчальні інтереси,
які переважають, зауваження щодо
поведінки дитини)_________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Соціальні
шкідливості (рання алкоголізація;
нікотинова залежність; вживання токсичних і психотроп¬них речовин; потяг до
азартних ігор; потяг до асоціальних ігор; ранній сексуальний потяг; негативізм
в оцінці явищ дійсності)_______________________________
____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Відхилення в
соціальній поведінці (грубість; бійки; прогули; недисциплінованість; побиття
слабких; вимагання;жорстоке ставлення до тварин; крадіжки; порушення суспільного порядку (облік в
інспекції у справах неповнолітніх); немотивовані вчинки; втечі з дому,
інтернату)
_________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
Рівень соціальної
адаптації
а)Високий
(1.Усвідомлене прийняття і виконання норм колективного життя. 2.Баланс
індивідуального і соціального. 3.Гармонія взаємин з дорослими та однолітками.
4.Адекватне ставлення до педагогічних впливів. 5.Самоконтроль поведінки.
6.Активна участь у житті дитячого колективу.7.Задоволення своїм статусом і взаєминами)._________________________
б)Середній
(1.Конформізм по відношенню до норм колективного життя. 2.Переважає або
індивідуальне, або соціальне. 3.Нестійкі взаємини з оточуючими. 4.Суперечливе
ставлення до педагогічних впливів. 5.Зовнішній локус контролю. 6.Періодична
участь у житті дитячого колективу. 7.Неповне задоволення своїм статусом і
взаєми-нами)._________________
в)Низький
(1.Неприйняття і невиконання норм колективного життя. 2.Дисбаланс
індиві¬дуального і соціального. 3.Конфліктні взаємини з оточуючими.
4.Неадекватне ставлення до педагогічних впливів. 5.Некерована поведінка.
6.Пасивна участь у житті дитячого колективу.
7.Незадоволення своїм статусом і взаєминами_______________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар