неділя, 9 листопада 2014 р.

ДЕВ’ЯТЬ ПРАВИЛ ІМІТАЦІЇ

БУРХЛИВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РОБОТІ
1. Ніколи не ходіть без документу в руках. Люди з документами в руках виглядають як напружено працюючі співробітники, які прямують на важливу зустріч. Люди з порожніми руками виглядають так, ніби збираються в кафе. Люди з газетою в руках виглядають як ті, що прямують до туалету.
2. Використовуйте комп’ютер, щоб виглядіти зайнятим. Кожного разу, коли ви використовуєте комп’ютер, це виглядає як «робота» для випадкового спостерігача. Ви можете відправляти й отримувати особисту електронну пошту, загалом, робити все, що завгодно, навіть те, що й віддалено не пов’язане з роботою. Якщо вас спіймає бос — а він вас обов’язково спіймає — ваш кращий захист — заявити, що ви вивчаєте нове програмне забезпечення і таким чином економите гроші, які довелося б витратити на ваше навчання.
3. Бардак на столі. Вище керівництво може йти, залишаючи стіл порожнім. Для всіх же інших це виглядатиме так, ніби ми працюємо недостатньо напружено. Спорудіть купи документів навколо свого робочого місця. Для спостерігача торішня робота виглядає так само, як і поточна, значення має тільки об’єм. Якщо до вас повинен хтось прийти, зарийте документ, який вам знадобиться, в середину купи і шукайте його, коли відвідувач прийшов.

4. Автовідповідач. Ніколи не відповідайте на телефонні дзвінки, якщо у вас є автовідповідач. Люди вам дзвонять не для того, щоб дати вам щось за нічого — вони дзвонять тому, що хочуть, щоб ВИ робили роботу для НИХ. Так жити не можна. Пропускайте всі дзвінки через автовідповідач. Якщо хтось залишає повідомлення для вас, і воно погрожує роботою, відповідайте на нього під час обідньої перерви, коли ви знаєте, що людини немає на місці, — це створює враження про вас як про людину дуже відповідальну і добросовісну.
5. Будьте нервовими і знервованими. Необхідно прагнути постійно виглядіти нервовим і знервованим, щоб створилося враження, що ви весь час зайняті.
6. Йдіть з роботи пізно. Завжди йдіть з роботи пізно, особливо якщо хто-небудь може це побачити. Ви можете читати журнали і книги, на читання яких завжди не вистачало часу, допізна, перш ніж піти. Відправляйте важливі повідомлення в неробочий час (21:35, 7:05 і тому подібне) та під час державних свят.
7. Креативне зітхання. Голосно зітхайте, коли навкруги багато народу, щоб справити враження, що ви знаходитеся під жахливим тиском.
8. Штабельна стратегія. Недостатньо понакладати багато документів на стіл. Складіть на підлозі більше книг (краще всього підходять товсті посібники).
9. Побудова словника. Проглянете парочку освітніх журналів і завчіть жаргонні слівця й назви нових педтехнологій. Вільно користуйтеся ними в розмовах. Пам’ятайте: не обов’язково, щоб вас розуміли, але звучати це буде вражаюче.

Немає коментарів:

Дописати коментар